درباره سروینا
شرکت سروش طراوت طبیعت با برند تجاری ” سروینا ” در سال 1388 به منظور تامین بخشی از نیازهای دارویی ، بهداشتی و آرایشی تحت عنوان سهامی خاص ثبت و تاسیس گردید. این شرکت با هدف تولید محصولات متنوع آرایشی و بهداشتی بر پایه داروهای گیاهی و با همکاری لابراتورهای شرکت پرویتال PROVITAL GROUP اسپانیا تهیه و عرضه به سراسر ایران ،آغاز به کار نموده است بطوریکه هم اکنون برخی از تولیدات این شرکت را می توان رقیب محصولات خارجی دانست.
شرکت سروینا در سالهای 1390و1391 به عنوان واحد نمونه استانی از سازمان غذا و دارو لوح تقدیر دریافت نموده و همچنین در سالهای 1390 و 1391 موفق به کسب نشان” برند برتر ،کیفیت برتر” از سازمان غذا و دارو و مرکز تحقیقات استراتژیک گردید .این شرکت با توجه به تنوع محصولات تولیدی بر پایه گیاهی وفناوری علوم گیاهی در قسمت R&D در زمره بزرگترین شرکتهای تولیدی آرایشی و بهداشتی کشور می باشد.
تاسیس شرکت سروش طراوت طبیعت (سروینا)
سال 1388
شرکت سروینا در سالهای 1390و1391 به عنوان واحد نمونه استانی از سازمان غذا و دارو لوح تقدیر دریافت نموده و همچنین در سالهای 1390 و 1391 موفق به کسب نشان” برند برتر ،کیفیت برتر” از سازمان غذا و دارو و مرکز تحقیقات استراتژیک گردید .
سال 1390 و 1391
تداوم سیاست توسعه و ورود به عرصه رقابت جهانی، استفاده از روشهای مدرن مدیریت بهرهوری ، تعالی سازمانی ، مدیریت ارتباط با مشتریان CRM، سیستمهای جامع اطلاعاتی، شبکههای پیشرفته توزیع و بسیاری از تکنیکهای روز مدیریت در دستور کار شرکت قرار گرفته است.به نحوی که توانایی آتی شرکت را در ارائه خدمات و محصولات برتر افزایش دهد.
سال 1392 و 1393
انتخاب شرکت سروش طراوت طبیعت (سروینا ) بعنوان شرکت دانش بنیان از طرف معاون علمی و فناوری رئیس جمهور
سال 1395
سیستم مدیریت کیفیت
به منظورحصول اطمینان ازکیفیت محصول، عملکردِ عوامل تولـید و زیرمـجموعه های خرید، فروش ، مدیران و حضـور مستمر و قدرتـمند در عرصــه جهانی استاندارد، در سال 1391 با تلاش مدیران ،مسئولین و پرسنل ، موفق به دریافت گواهینامه حلال جهانی از مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی اتاق اسلامی و استقرار و دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه(ISO 9001:2015,ISO 14001:2015,OHSAS 18001:2015) IMS و GMP از شرکت CB- QA TECHNIC گردید.
با تداوم سیاست توسعه و ورود به عرصه رقابت جهانی، استفاده از روشهای مدرن مدیریت بهرهوری ، تعالی سازمانی ، مدیریت ارتباط با مشتریان CRM، سیستمهای جامع اطلاعاتی، شبکههای پیشرفته توزیع و بسیاری از تکنیکهای روز مدیریت در دستور کار شرکت قرار گرفته است.به نحوی که توانایی آتی شرکت را در ارائه خدمات و محصولات برتر افزایش دهد.شرکت سروینا همواره به چیزی فراتر از خواستههای مشتریان خود میاندیشد.